Катерина Зайчук: Стажування в Датагруп було креативним і цікавим 27.11.2013

Особливістю другого сезону Київського конкурсу інноваційних проектів «СтратегіЯ» було те, що основними нагородами для переможців стали не матеріальні призи, а можливість самовдосконалення шляхом проходження різних видів навчання, у тому числі і в вигляді стажувань.

Одна з переможців конкурсу «СтратегіЯ» – Катерина Зайчук – проходила стажування в одній з провідних українських телекомунікаційних компаній – Датагруп.


Наводимо враження про результати цього стажування «від перших осіб».

Олена Висоцька, директор з роботи з персоналом компанії Датагруп:

— Катерина Зайчук проходила стажування в Департаменті маркетингових комунікацій 2 тижні.

За словами наставника і співробітників Департаменту роботою Катерини весь департамент залишився задоволений, і з задоволенням взяли б її на постійне місце роботи.

За час стажування Катерина зарекомендувала себе як відмінний фахівець, комунікабельний співробітник з дуже великим прагненням до роботи.

Усі завдання виконувалися в зазначений термін або передчасно. Виявляла зацікавленість не тільки до поставлених завдань, а й до всього, що відбувалося в департаменті. За цей невеликий термін вона стала частиною колективу.

Катерина ЗайчукКатерина Зайчук:

— Стажування мені дуже сподобалося. Мене дуже добре прийняли в колективі, і завдання, які я виконувала, були креативними та цікавими (переклад сайту і буклету, написання статей і новин для сайту). Я хотіла бути по максимуму корисною, і тому виконала досить великий обсяг роботи. Мені дуже сподобалася атмосфера в компанії, корпоративна культура. За ті два тижні, поки тривале стажування, я встигла відчути себе частиною колективу, і мені не хотілося йти. Із задоволенням би продовжила співпрацю з компанією Датагруп.