Компанія «Датагруп» підтримає online-голосування в конкурсі «СтратегіЯ» 01.02.2012

Перший київський конкурс молодих дослідників «СтратегіЯ», організований Київською міською державною адміністрацією і Фондом «Освітні Ініціативи» Олександра Кардакова, вітає свого партнера – телекомунікаційну компанію «Датагруп».


Організатори і учасники Конкурсу висловлюють щиру подяку нашим партнерам, які небайдуже ставляться до виконання головної місії Конкурсу – підтримати нову генерацію прогресивної молоді шляхом її залучення до реалізації практичних проектів, спрямованих на вирішення завдань суспільства.

Компанія «Датагруп» є спонсором online-голосування, яке проводитиметься на порталі конкурсу «СтратегіЯ». Згідно з Правилами конкурсу, переможець online-голосування на сайті отримає спеціальний приз від «Датагруп», приєднається до фіналістів конкурсу і матиме шанс на отримання Гран-прі конкурсу.

Конкурс молодих дослідників «СтратегіЯ» просуває культуру формування практичних ідей та навичок роботи над проектами серед молоді віком від 16 до 21 року, створює умови для суспільного прогресу через формування у молодого покоління волі та натхнення щодо реалізації власних ідей. Конкурс надає змогу молоді проявити свою активну громадянську позицію, здібності на теренах наукових досліджень та підприємництва, а також зробити перші кроки у бізнес-середовищі, розроблюючи проекти, які можуть бути реалізовані в Києві.

З 16 січня 2011 у конкурсі «СтратегіЯ» розпочато прийом конкурсних проектів. Всі учасники, зареєстровані на сайті проекту www.strategiya.kiev.ua, відтепер і до 1 березня включно можуть зареєструвати свої конкурсні роботи. Для цього потрібно з свого персонального кабінету на сайті завантажити портфоліо проекту.

5 березня Експертна рада визначить і оголосить фіналістів Конкурсу.

«Датагруп» є провідним телекомунікаційним оператором на українському ринку комплексних послуг фіксованого зв’язку. На сьогодні компанія є лідером по географії надання послуг зв’язку: «Датагруп» має 60 офісів по всій країні і надає повний спектр послуг зв’язку в 40 містах України. «Датагруп» є лідером у сегменті послуг професійної передачі даних (частка ринку 29% за доходами), лідером у сегменті супутникового зв’язку VSAT в Україні та СНД (частка ринку 70%), і в сегменті оптових продажів (частка ринку 27%).

На роздрібному ринку «Датагруп» запустила торговельну марку «Домашній телеком». Для кінцевих користувачів доступні до підключення послуги Інтернет, телефонії і телебачення. Станом на 31 грудня 2011 року абонентська база «Домашнього телекому» становить 250 тис. абонентів (144 тис. – Інтернет абоненти, включаючи 16 тис. – ТВ абонентів, і 106 тис. – телефонних абонентів).