Компанія КПМГ – партнер Конкурсу «СтратегіЯ» 30.01.2012

Перший київський конкурс молодих дослідників «СтратегіЯ», організований Київською міською державною адміністрацією і Фондом «Освітні Ініціативи» Олександра Кардакова, надбав підтримку соціологічного партнера – міжнародної мережі консалтингових компаній «КПМГ».


Організатори і учасники Конкурсу висловлюють щиру подяку нашим партнерам, які небайдуже ставляться до виконання головної місії Конкурсу – підтримати нову генерацію прогресивної молоді шляхом її залучення до реалізації практичних проектів, спрямованих на вирішення завдань суспільства. Участь всесвітньо відомого авторитетного консалтингового партнера – компанії КПМГ – свідчить про найвищий рівень конкурсу «СтратегіЯ» як дійсно значущої для київської міської громади події.

Компанія «КПМГ» підтримує конкурс «СтратегіЯ», надаючи організаторам професійні консультації з організації досліджень і опитувань, що проводяться в межах проекту.

Для вивчення уявлень сучасної київської молоді в соціологічній галузі у якості одного з інтерактивних завдань учасникам полуфіналу Конкурсу будуть запропоновані підготовлені компанією КПМГ дилеми, і професійні консультанти від КПМГ модеруватимуть цю частину Конкурсу. Також дилеми від КПМГ публікуються на сторінках Конкурсу в соціальних мережах.

Нагадаємо, що дилема – це:

1. Полемічний довід, що складається в тому, що супротивнику пропонуються на вибір два протилежних положення, що виключають можливість третього.

2. Обставини, що змушують прийняти одне з двох рішень, вибір між якими вкрай скрутний. Перед ним стояла дилема: або померти з голоду або погодитися на кабальні умови.

Конкурс молодих дослідників «СтратегіЯ» просуває культуру формування практичних ідей та навичок роботи над проектами серед молоді віком від 16 до 21 року, створює умови для суспільного прогресу через формування у молодого покоління волі та натхнення щодо реалізації власних ідей. Конкурс надає змогу молоді проявити свою активну громадянську позицію, здібності на теренах наукових досліджень та підприємництва, а також зробити перші кроки у бізнес-середовищі, розроблюючи проекти, які можуть бути реалізовані в Києві.

До 1 березня 2012 року всі учасники, зареєстровані на сайті проекту www.strategiya.kiev.ua, можуть зареєструвати свої конкурсні роботи. Для цього потрібно з свого персонального кабінету на сайті завантажити портфоліо проекту.

5 березня Експертна рада визначить і оголосить фіналістів Конкурсу.

КПМГ (www.kpmg.com) – міжнародна мережа фірм, що надають аудиторські, податкові, юридичні та консультаційні послуги. КПМГ допомагає клієнтам з усього світу шукати нові можливості для розвитку, покращувати показники діяльності, керувати ризиками і підвищувати вартість бізнесу як для акціонерів, так і для інших зацікавлених сторін.