Конкурс «СтратегіЯ»: враження учасників 28.05.2012

Організаційний комітет Першого Київського конкурсу молодих дослідників, що проходив навесні 2012 року за ініціативою Київської міської державної адміністрації та Фонду «Освітні ініціативи» Олександра Кардакова, дослідили зворотній зв’язок від учасників Конкурсу.


Для цього учасникам конкурсу «СтратегіЯ» було спрямовано анкету учасника, що містила декілька питань.

Після обробки та вивчення анкет, що їх заповнили учасники – не лише фіналісти, але й ті, чиї проекти поки що не здобули призових місць – виявилось, що, започатковуючи Конкурс, організатори вдало знайшли привабливу «нішу», якою дійсно зацікавилася цільова аудиторія Конкурсу – київські старшокласники та студенти віком від 16 до 21 року.

1

Всі інформаційні канали про проведення Конкурсу, вибрані організаторами, виявилися майже рівноцінними: приблизно однакова кількість учасників дізналася про Конкурс з ресурсів Інтернету (соціальних мереж, сайтів новин, офіційного сайту Конкурсу), а також від друзів, вчителів, районних методичних закладів.

2

Серед вирішальних факторів, що сприяли рішенню про участь в Конкурсі, на першому місці виявилися бажання перевірити себе і реалізувати ідею, корисну для рідного міста.

3

Левова частка учасників (70%) залишилася задоволеною проведенням Конкурсу, але слід відмітити, що серед задоволених є й ті, що очікували більшого, що свідчить про те, що у організаторів Конкурсу є вагомі стимули розвивати ідею Конкурсу.

4

Зокрема, більшість опитуваних вважає, що слід більш ретельно проробити критерії оцінювання проектів, а також більшою мірою залучати студентську аудиторію.

5

Щодо практичних результатів, респонденти у своїй більшості відмітили, що найбільше сподобалася у Конкурсі саме оперативна презентація проектів-фіналістів на рівні міської влади, і їхня подальша практична реалізація в Києві. Також учасники гідно оцінили навчальну програму, яку було проведено для півфіналістів. Цікаво, що великій кількості учасників імпонував «зірковий момент» – зйомки фіналів у Студії Савіка Шустера.

Завершальне запитання анкети пропонувало респондентам висловити свої побажання про подальший розвиток Конкурсу. Найбільш цікавими виявились такі побажання:

  • впровадити незалежне оцінювання школярів та студентів;
  • в межах освітньої програми організувати зустрічі з профільними фахівцями по напрямкам проектів;
  • проводити Конкурс щорічно;
  • вийти за межі київського телебачення і демонструвати фінали Конкурсу на всеукраїнському каналі;
  • розширити цільову аудиторію Конкурсу і залучити школярів 8-9 класів;
  • запровадити «літню зміну» Конкурсу, провівши її влітку за 21-24 дня.

Організаційний комітет висловлює щиру подяку всім учасникам конкурсу «СтратегіЯ» за неабиякий інтерес до цієї події, небайдужість до рідного міста, бажання практично впливати на його прогресивний розвиток.

Нагадаємо, що місія конкурсу «СтратегіЯ» полягає в підтримці нового покоління прогресивної молоді шляхом її залучення до реалізації практичних проектів, спрямованих на вирішення завдань суспільства.

Конкурс «СтратегіЯ» просуває культуру формування практичних ідей і навичок роботи над проектами серед молоді від 16 до 21 року, створює умови для суспільного прогресу шляхом формування у молодого покоління волі й натхнення в реалізації власних ідей. Конкурс дає можливість молоді проявити свою активну громадянську позицію, здібності на поприщі наукових досліджень та підприємництва, а також зробити перші кроки в бізнес-середовищі, розробляючи проекти, які можуть бути реалізовані в Києві.

За результатами першого сезону конкурсу «СтратегіЯ» Київська міська державна адміністрація відібрала десять найоригінальніших робіт, які спрямовані на покращення життя киян та розвиток міста. Вони були представлені на зустрічі з Головою Київської міської державної адміністрації Олександром Поповим та погоджені до реалізації. Частина з них може бути втілена в життя вже цього року, інші в особі своїх розробників увійдуть до відповідних, вже існуючих, робочих груп при КМДА.