«Тиждень з Наставником» – Кардаков використовує практики Кремнієвої долини у конкурсі «СтратегіЯ» 07.02.2013

В Другому Київському конкурсі інноваційних проектів «СтратегіЯ» його співзасновник – відомий бізнесмен, фундатор найбільших українських ІТ-компаній «Інком» та «Датагруп» Олександр Кардаков – запроваджує спеціальний приз: Гран-прі Олександра Кардакова «Тиждень з Наставником» в категорії студентських робіт.


Для студентів – розробників конкурсного проекту, який найбільше сподобається Олександру, він готовий виділити тиждень свого часу для того, щоб ретельно опрацювати всі аспекти проекту, провести необхідні організаційні, технічні, фінансові дослідження, залучити найкращих фахівців і згодом підготувати цей проект до його реалізації.

Для того, щоб зацікавити Олександра Кардакова, конкурсний проект має відповідати певним критеріям:

  • категорія – «Студентські роботи«;
  • будь-яка номінація – «Електронне місто», «Зелене місто», «Гостинне місто», але в проекті мають використовуватись інформаційні технології;
  • ідея проекту має бути новітньою, авторською, інноваційною;
  • проект повинен мати практичну спрямованість, бути можливим до реальної реалізації;
  • автори проекту – згуртована команда, що буде готова працювати як проектний колектив на етапі реалізації і розвивати проект у майбутньому.

Слід зазначити, що в даному випадку мова йде про участь Олександра Кардакова саме як Наставника проектної команди. Фінансування реалізації проекту здійснюватиметься на загальних засадах для проектів-переможців згідно з Положенням про конкурс «СтратегіЯ».

«Я не приховую, що мій особистий час коштує дуже дорого, але я готовий витратити цей тиждень на спілкування з молодими людьми, які зацікавлять мене своєю оригінальною пропозицією, – підкреслює Олександр Кардаков. – Адже, втрачаючи цей час, я насправді роблю суттєву інвестицію у фаховий розвиток молоді, тому що саме їм, молодим і талановитим, належить майбутній світ, і, наскільки він буде просунутим і технологічним, залежить від них».

Як повідомлялося, на відміну від першого сезону конкурсу «СтратегіЯ», що завершився навесні 2012 року, у цьому сезоні прийнято рішення розділити учасників на дві категорії – шкільну та студентську.

«СтратегіЯ» – це конкурс проектів серед учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів та студентів вищих навчальних закладів міста Києва, організований Департаментом науки і освіти, молоді та спорту КМДА, Департаментом економіки та інвестицій КМДА за участі співорганізатора – Фонду «Освітні ініціативи» Олександра Кардакова.