У конкурсі «СтратегіЯ» відбулись перші майстер-класи освітньої програми 21.03.2012

20 березня розпочався новий етап у ході Першого Київського конкурсу молодих дослідників «СтратегіЯ», організованого Київською міською державною адміністрацією спільно з Фондом «Освітні ініціативи» Олександра Кардакова.


Після того, як Експертна комісія визначила півфіналістів Конкурсу, для учасників проектів, що боротимуться за перемогу в півфіналах, почалася освітня програма, протягом якої учасники отримають теоретичні та практичні навички, необхідні для гідної презентації та втілення у життя своїх проектів.

З нагоди початку освітньої програми перед 20 молодими людьми – учасниками 15 проектів-півфіналістів – виступили з вітальними промовами директор Фонду «Освітні ініціативи» Надія Омельченко та ініціатор конкурсу «СтратегіЯ» Олександр Кардаков.

Олександр Кардаков зауважив: «Є дві концепції реалізації різних соціальних проектів – нагодувати бідних і убогих, або допомогти їм стати багатими і успішними. Я йду другим шляхом. Тому вже більше 15 років підтримую систему освіти в Україні і більше 5 років беру участь і організовую різноманітні конкурси ідей та інші проекти з розвитку підприємництва в Україні. Моя мета – навчити учасників мислити в дусі підприємництва, навчити їх не лише мріяти, а й реалізовувати свої мрії. В цьому й полягає особливість конкурсів, подібних Стратегії – учасники в них виграють у будь-якому випадку, навіть якщо не перемагають, вони отримують нові знання, які допоможуть їм у майбутньому».

Учасникам півфіналів в цей день було презентовано майстер-класи, які для них провели Наставники конкурсу «СтратегіЯ».

Віце-президент з маркетингу Бізнес-школи «МІМ-Київ» Олексій Виноградов, зважуючи на молодий вік та відсутність бізнес-досвіду аудиторії, користуючись простою термінологією та наочними прикладами, розповів юнакам та дівчатам про маркетингові заходи, необхідні для бізнес-реалізації проектів.

Керуючий партнер компанії «Golden Staff» Марина Таран присвятила свій майстер-клас питанням ораторського мистецтва та самопрезентації. Щоб навчити учасників бути «НеЗабудками», тобто виступати так, щоб про них не забули, Марина Таран влаштувала декілька інтерактивних завдань, протягом виконання яких півфіналісти вчились продавати, «креативити», «запалювали» та презентувати свої ідеї.

Найближчим часом пройдуть також ще декілька заходів освітньої програми конкурсу «СтратегіЯ».