В конкурсі «СтратегіЯ» підходить до завершення online-голосування 23.03.2012

У Першому Київському конкурсі молодих дослідників «СтратегіЯ», організованому Київською міською державною адміністрацією і Фондом «Освітні ініціативи» Олександра Кардакова, завершується черговий етап: 30 березня припиняється online-голосування, яке наразі триває на сайті Конкурсу.


Спонсором online-голосування є компанія «Датагруп» – провідний телекомунікаційний оператор на українському ринку комплексних послуг фіксованого зв’язку. Згідно з Правилами Конкурсу, переможець online-голосування на сайті отримає спеціальний приз від «Датагруп» – сучасний комунікатор HTC, приєднається до фіналістів і матиме шанс на отримання Гран-прі Конкурсу.

Приз переможцю online-голосування буде урочисто вручений представником керівництва компанії «Датагруп» під час півфіналу Конкурсу, що транслюватиметься в ефірі одного з національних телеканалів.

Нагадаємо, що Конкурс молодих дослідників «СтратегіЯ» просуває культуру формування практичних ідей та навичок роботи над проектами серед молоді віком від 16 до 21 року, створює умови для суспільного прогресу через формування у молодого покоління волі та натхнення щодо реалізації власних ідей. Конкурс надає змогу молоді проявити свою активну громадянську позицію, здібності на теренах наукових досліджень та підприємництва, а також зробити перші кроки у бізнес-середовищі, розроблюючи проекти, які можуть бути реалізовані в Києві.